Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Toetsvisie/Toetsbeleid Academie Educatie
Marion van de Wijdeven; Roel Grol
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
NLAIC: Het Nederlandse AI Congres
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam
21ste eeuwse vaardigheden bij leerlingen laten ontwikkelen aan de hand van een moreel beraad
Dennis Visser (Student); Hanna van Overbeek (Docent); Hennie Annema (Docent); Chris Houtsma (Docent)
Interviews bij het magazine Bouwen aan Binding
Sarah Uitman (Onderzoeker)
Bouwen aan Binding
Marieke Slootman (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector); Sarah Uitman (Onderzoeker); Niels Hermens (Onderzoeker); Machteld de Jong (Lector); Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Senka Rebac (Onderzoeker); Jürg Thölke (Lector)
Connectie faciliteren in een wereld dat wegzakt in eenzaamheid: een onderzoek over hoe de sociale binding van TP-studenten verhoogd kan worden met sociale media
Degens, CB (Colin) (Student)
Stagediscriminatie in het hbo
Samir Achbab (Onderzoeker); Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Birol Ona (Onderzoeker); Somya Bouzaggou (Onderzoeker); Marette Ebert (Onderzoeker); Julia Delhaas (Onderzoeker); Sjaak Toonen (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Impact van generatieve AI op het onderwijs
Sjoerd van Gurp (Stafmedewerker); Lara van Peppen (Stafmedewerker); Michele Fumarola