21ste eeuwse vaardigheden bij leerlingen laten ontwikkelen aan de hand van een moreel beraad
Dennis Visser (Student); Hanna van Overbeek (Docent); Hennie Annema (Docent); Chris Houtsma (Docent)
Engels taaldorp voor hoog- en meerbegaafde leerlingen in de bovenbouw
Grytsje Slagman (Student); Hennie Annema (Begeleider)
Begrijpend lezen & Woordenschat
Ypie Folkertsma (Student); Gerla Wempe (Begeleider); Jaap Wieb Eelkema (Begeleider)
De taalontwikkeling van leerlingen stimuleren bij het vak wereldoriëntatie
Esther Veenstra (Student); Klarinske de Roos (Begeleider)
Evaluating changes in functioning and psychological distress in visitors of the @ease youth mental health walk-in centres
Anouk Boonstra; T.A.M.J. van Amelsvoort; Rianne M. C. Klaassen; Arne Popma; Nina H. Grootendorst-van Mil; Wim Veling; Remco F. P. de Winter; Nynke Boonstra; Sophie M. J. Leijdesdorff
Making post-war urban neighbourhoods healthier
Sijmen A. Reijneveld; Marijke Koene; Jolanda Tuinstra; Stefan van der Spek; Manda Broekhuis; Cor Wagenaar
Unravelling the Web: Exploring Russian Interference targeting the EU during the 2019 European Parliament Elections
Santino Lo Bianco
Een onderzoek naar de Florence Cane Methode bij een cliënt met schizofrenie en autisme binnen de langdurige rehabilitatie om in beweging te komen.
Melissa van Pijkeren (Student); Celine Schweizer (Begeleider)